Mittwoch, 27. April 2011

FedCon

Ich bin dann mal die nächsten Tage nicht ansprechbar….
Von Donnerstag bis Sonntag findet Europas größte Sci-Fi Convention die FedCon in Düsseldorf statt.
Mein Partykostüm, das ich mir letztes Jahr für eine Convention in England genäht habe, bleibt allerdings im Schrank (glaube ich) Hab ein paar Pfündchen zugenommen die in diesem Aeon Flux Corsagenteil dann doch nicht so schön aussehen.



I am not responsive the next few days….
From Thursday to Sunday Europes biggest Sci-Fi Convention the FedCon takes place in Düsseldorf.
I think I will not wear my Aeon Flux party costume that I sewed for a convention in Britain last year, because I gained some weight and that don’t fit to this corsage thingy.


Aber meine neue Tardis inspirierte Tasche wird wohl ihren ersten Auftritt auf eine Convention haben.
Und ich werde euch hoffentlich ein paar nette Bildchen von tollen Kostümen mitbringen.



But my new Tardis inspired bag will have its first appearance at a convention.
Hopefully I will bring some nice pictures of great costumes back to you.

Kommentare:

  1. Do you offer the Tardis bags for sale? (humblearts@gmail.com)

    AntwortenLöschen
  2. No sorry I did that totally for myself. But its not that difficult to make. I bought a fitting used bag on Ebay and did the Windows and the sign out of embroidered felt, but you can use handpainted felt to and just glue it to the bag.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...